گزارش روز:اتفاق تلخ دیگری در فوتبال :کناره گیری ترکی از داوری ؛ به خاطر فحش دایی!

 

سایت گل – محسن ترکی ، آدم خاصی است . داور جدی و محکم اهل مشهد که  در فوتبال با کارت دادن و بی رحمی اش مشهور شد.

ترکی که حالا از دوران حضورش در فوتبال ایران بیش از یک دهه  می گذرد ، در این سالها قضاوتهای بحث برانگیزی هم داشته . از جمله یکی دو دربی و البته بازی سال گذشته تراکتورسازی – استقلال که به نوعی تکلیف لیگ برتر را روشن کرد.

او امسال هم بازی های مهمی را قضاوت کرده است که طبعا بعضی از آنها با اعتراضات تندی هم مواجه شده است که مهمترین آنها به بازی اخیر استقلال – راه آهن در ورزشگاه آزادی برمی گردد . مسابقه ای علی دایی در آن انتقادات تندی به ترکی داشت و در یکی از شات های تلویزیونی از یک لفظ توهین آمیز علیه ترکی استفاده کرد. کلمه ای با وضوح بالا و در حد اچ دی که البته با هیچ واکنش جدی ای از سوی فدراسیونی ها که باید حامی داوری باشند روبه رو نشد.

این انفعال که البته مربوط به امروز هم نیست ؛ ترکی را ناراحت کرده و این داور ممتاز ایرانی تصمیم به ترک قضاوت گرفته است . تصمیمی مهم که البته خبرش دراخبار فوتبال خشن و فحاش ایران گم شده است. ترکی در واقع مبارزه منفی را  انتخاب کرده است و صدالبته هنوز هیچ یک از اهالی فدراسیون به این تصمیم واکنشی نشان نداده اند.

نکته اینکه بعد از تهدید سعید مظفری زاده مبنی بر ترک قضاوت ، فدراسیون در نشستی با حضور هیئت رئیسه  به داوران تضمین لازم را داد که با خاطیان و از بین برندگان امنیت داوران برخورد شدیدی خواهد کرد آما در نهایت کار به اینجا رسیده که بازی امروز پرسپولیس – گهر سرشار از اعتراضات بی وقفه و جمعی به داوری بود و در نهایت سر کمک داور هم شکسته شد.

یکی از داوران معروف فوتبال ایران در این باره به سایت گل می گوید: متاسفانه ترکی در تصمیمش جدی است . اواین هفته به هیچ وجه زیربار قضاوت نرفت چون می خواهد به انفعال و بی عرضگی فدراسیون واکنش نشان بدهد.

البته سوی دیگر ماجرا هم به رسانه ها برمی گردد که در موضوعات مورد علاقه مو از ماست می کشند ... در این باره اما آنها صم بکم بوده اند تا علی دایی به اعتراض هایش ادامه دهد!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 25 بهمن 1391 ا 20:10 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.